Voorbereiding - Reisverslag uit Edam, Nederland van Herman en Mieke Kasper/Boon - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Edam, Nederland van Herman en Mieke Kasper/Boon - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Herman en Mieke

Blijf op de hoogte en volg Herman en Mieke

13 November 2012 | Nederland, Edam

Ook dit jaar was het duidelijk; we gaan in de winter weer naar de zon, toch bleven we het kopen van een ticket maar uitstellen. Waar dat nou precies aan lag, dat is niet te zeggen…… het was steeds alsof iets ons tegen hield.
Dat het de moeite waard is om op je gevoel te vertrouwen blijkt ook nu maar weer. Wat een fantastische kans om vakantie te kunnen combineren met werk.
We gaan naar Madagascar, een Afrikaans eiland , bijna zo groot als Frankrijk, in de Indische oceaan. Ligging 400 km ten oosten van de kust van Mozambique.
Herman vertrekt eind november en gaat de eerste drie weken daar aan de slag voor een Hollandse opdrachtgever. Hij zal het grootste deel van zijn tijd met locals doorbrengen in Antananarivo, de hoofdstad.
Mieke vliegt 18 december en samen hebben we dan ruim 4 weken om het prachtige land te ontdekken.
Iemand die ooit het land heeft bezocht schreef ons: zeer indrukwekkend, het land heeft alles, een adembenemende natuur, vriendelijke mensen, een heerlijk klimaat en ook nog lekker eten.
Ja, wat wil je nog meer ……….kortom we hebben er zin in. We zullen onze indrukken vastleggen in woord en beeld en delen dat heel graag via deze website met jullie. Hartelijke groet, Herman en Mieke

• 13 November 2012 - 23:13

Paula En Henk:

Lieve Mieke en Herman,

Geweldig lieve mensen. Het is jullie van harte gegund. . Wij zitten nu al in de genietstand om jullie verslagen te lezen.
    Heel veel plezier met de voorbereidingen. Warme groet paula en henk.

• 13 November 2012 - 23:23

Petra:

wat heerlijk voor jullie, en voor ons, want wij mogen weer mee genieten met jullie verhalen en vrolijke, kleurrijke en mooie foto's. Al missen we natuurlijk de bijhorende warmte. Maar ja, je kunt niet alles hebben. Ben weer benieuwd naar alle verhalen. Liggen de kamers al vol met wel/niet mee te nemen boeken, muziek en kleding? Knuffels, Petra

• 14 November 2012 - 06:18

Hannelore:

Hai Mieke,
    Mooie trip hebben jullie gepland! Toevallig vertrek ik ook de 18e, voor ruim 4 wk naar Sri Lanka. We hebben weer hetzelfde reisritme! Heel veel plezier daar en ik kijk uit naar jullie verslagen. Groetjes, Hannelore

• 14 November 2012 - 14:28

Sjaak:

Een geweldig vooruitzicht, dat is een ding wat zeker is! Geniet van alles wat jullie overkomt, jullie zijn niet alleen bevoorrecht, maar het is jullie ook van harte gegund! Hartelijke groet, Sjaak

• 16 November 2012 - 11:59

Rien En Gerda:

Hallo Herman en Mieke,
    Bedankt voor jullie bericht. Wij zullen er weer van genieten,van de foto's en de mooie verslagen.
    Prettige vacantie en veel plezier.
    Groeten van Gerda en Rien.

• 16 November 2012 - 21:32

Hans:

Herman, Mieke, we zijn al weer drie weken terug van Bali en zouden zo weer in willen stappen en met jullie meegaan. Maar de Bali-klus is nog niet klaar. Misschien vraagt het boek nog een extra reis en dan gaan we ook weer. Onze website is bijna klaar. www.inspiredbybali.com en nu gaat het werk aan ons boek verder.

• 18 November 2012 - 11:26

Hannie En André:

Lieve mensen, Goede reis en veel inspiratie.
    Groetjes van André en Hannie

• 18 November 2012 - 13:37

Mirjam En Cliff:

Super om hier nu eens een kijkje te mogen nemen, het lijkt ons een geweldig mooi land! Heel erg veel plezier samen en wij volgen jullie. Groeten, Mirjam en Cliff

• 20 November 2012 - 15:10

Marjolein En Yolanda:

Have fun!

• 01 December 2012 - 16:46

Aria:

Herman werkse, en later beide veel plezier op het eiland.
    Ik lees graag weer jullie verhalen.

• 02 December 2012 - 11:29

René:

Geweldig dat jullie altijd weer jullie harten "volgt" bij het inkleuren van jullie bijzondere leven.
    Met veel genoegen ga ik de aankomende reisverslagen weer als "kleine Fristie mannetje" op jullie schouders meereizen en dus meegenieten.
    Goede reis en fijne feestdagen op Madagascar. Hopenlijk vinden jullie toch nog een paar heimelijk overgebleven dappere dodo's......

• 09 December 2012 - 19:13

Mary:

Ga jullie weer lekker volgen.veel plezier en geniet ervan.Mieke nog van harte.